Keinkedi wrote:Postez ici dorénavant tous les bugs rencontrés au niveau du Gameplay suite à la dernière MaJ.
ecensement.[/b]
Dis comme ca, on peu considéré le nerf de l'anytime du reaver comme un bug suite à la dernière MAJ ainsi que la suppression de toutes les degats spécieux des styles :
Ligne Flexible :
Blacksnake
Fatigue : Medium Damage : Starter
Kingsnake
Opening : You parry Fatigue : Low Damage : High Attack : Medium Bonus Defense : Low Bonus Special : Bleeding - Does damage to a target over a period of time. Damage per tick (every 4 seconds) 3 Damage type Body Duration 20 seconds
Diamondback
Fatigue : Medium Damage : Low Defense : Medium Penalty Special : Taunt
Asp
Opening : Behind target Fatigue : High Damage : Medium Attack : Medium Bonus Special : Increased range
Viper
Opening : You block Fatigue : Low Damage : High Attack : Medium Bonus Defense : Low Bonus Special : Stunned - Stuns the target for a brief period of time. Duration 5 seconds
Copperhead
Opening : [*] Viper Fatigue : Low Damage : High Attack : Medium Bonus Defense : Medium Bonus Special : Slowed - Decreases the target's combat speed. Duration 20 seconds
Indigosnake
Opening : To side of target Fatigue : Medium Damage : 58 Attack : Medium Bonus Special : Reave Spirit - Damages the target. A portion of damage inflicted is used to heal the caster. 58 Damage type Spirit
Boomslang
Fatigue : Medium Defense : Very High Bonus Special : Detaunt
Python
Fatigue : Very High Damage : Low Attack : Low Bonus Defense : Low Bonus Special : Reaver Curse - Decreases a target's given attribute. Strength penalty 30 Radius 250 Duration 30 seconds
Taipan
Opening : [*] Copperhead Fatigue : Low Damage : High Attack : High Bonus
Constrictor
Opening : [*] Indigosnake Fatigue : Low Damage : High Attack : Very High Bonus Special : Hindered - Reduces the target's movement speed. Value 100% Duration 27 seconds
Anaconda
Opening : [*] Tigersnake Fatigue : Medium Damage : High Attack : High Bonus Defense : Low Bonus Special : Stunned - Stuns the target for a brief period of time. Duration 9 seconds
Cobra
Opening : [*] Taipan Fatigue : Low Damage : 153 Attack : High Bonus Special : Reave Soul - Damages the target. A portion of damage inflicted is used to heal the caster. 153 Damage type Spirit
Leviathian
Opening : Behind target Fatigue : Medium Damage : 153 Attack : Medium Bonus Special : Reaver Soulrend - Direct damage spell that inflicts the spell's damage type upon the target. 153 Damage type Spirit (depuis la version 1.87)
Concernant la ligne de tourment elle fonctionne comme avant la MAJ d'après moi :
Ligne Tourment/Soulrending :
DOT (Instant) : fonctionne
Lifedrain (Instant) : fonctionne
Damage (Instant, Pulse PBAOE Chant) : fonctionne mais les dégats sont ridicule alors qu'ils sont censé être supérieur au dégats du DOT
Damage Debuff (Instant, Pulse PBAOE Chant) : semble fonctionner
Offensive Proc (Self) : la capacité majeure du Reaver qui devrait se déclencher entre 30 et 50% des coups portées mais qui se déclanche quasiment jamais (moins de 5%) et devrait faire un certain DD de dégats qui lui-même est ridicule en réalité
Damage Add (Self): fonctionne
Absorption Debuff (Instant, Pulse PBAOE Chant) : semble fonctionner